Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 13 januari 2014

Lieve groetjes,

En ook vandaag een tweede blogpost. De uitdaging van de SU-perchallenge nr 22 is: Case it. Of te wel, laat je inspireren door het voorbeeldkaartje dat zij op het blog plaatsten.
(CASe staat voor Copy And Share. Het is niet nodig om de kaart exact na te maken als bepaalde elementen maar herkenbaar terugkomen in jouw variant van je kaart) Zo omschrijven zij dat op het blog. De kaart die je ter inspiratie krijgt aangeboden is deze:



Aan de hand daarvan maakte ik dit kaartje:


Het voorbeeldkaartje is gemaakt met een speciale framelit om die draaiende cirkel te kunnen maken, maar aangezien ik die niet heb, heb ik wel de cirkel als uitgangspunt genomen en de twee "helften" in verschillende kleuren. De tekst onderin rechts is dan weer in de plaats gekomen van het cirkeltje bij hen op het voorbeeld. 
Ik vind het in elk geval een leuk kaartje geworden en nu maar hopen dat deze de toetst van de challenge kan doorstaan.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor de leuke reactie op onze kleindochter elise jullie ook gefeliciteerd met jullie elize met een z hihihihi het blijven kleine wondertjes he, helaas mag die van ons nog niet naar huis ligt op kinderafdeling maar komt goed neus sonde is al weg nu alleen de glucose nog op peil zien te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ankie,
    Deze kaart kan de toets zeker doorstaan ;) Mooie oplossing bedacht voor het ontbreken van de thinlits. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje!!! En leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Leuk dat je mee doet bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen