Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 11 november 2013

SU-per challenges bijdrage

Hallo allemaal,

Mijn tweede kaartje van vandaag is de bijdrage voor de SU-per challenge nr 18. Daar is een kleurenuitdaging: Bermuda Bay, Smokey Slade en Island Indigo.
Helaas heb ik geen Island Indigo in huis, dus ik heb de kleur genomen die er volgens het scherm het beste bijpaste. En aangezien ik momenteel nogal veel beterschapskaartjes nodig heb ...


7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel MOOI Beterschapskaartje Ankie.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie beterschapskaart!!! Daar knappen ze zeker van op.
    Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge.
    Gr. Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Ankie. Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenges.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leukerd!! Doet me denken aan mijn swap die ik heb gemaakt laatst voor de creative tour, helemaal mijn smaak dus hihi ;) Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ankie, Wat leuk dat je weer meedoet bij SU-per Challenges. Je kaartje is heel mooi geworden!! A.s. zaterdag maken we de top 3 bekend op het blog!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van zo'n kaartje fleurt elke ziek op. Gaaf!
    Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen