Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 29 oktober 2013

Een kunstwerk al zeg ik het zelf

En anderen met mij :-) Ik heb deze kaart aan een aantal mensen laten zien en ze zijn stuk voor stuk enthousiast over het resultaat. Ik had op Pinterest al meerdere keren dit soort kaarten voorbij zien komen en ik wilde het nu zelf ook eens proberen.
Met de airbrush en mijn copic markers heb ik een achtergrond gemaakt, waarbij de maan is gemaskerd. En uiteraard lukte het in eerste instantie niet zoals ik wilde, maar daar hebben we altijd weer trucjes voor en uiteindelijk kwam het toch goed. Nadat de achtergrond droog was heb ik er met de bomenstempels van SU met de naam Lovely as a tree, een bos tafereeltje van gemaakt. Nog wat glitters als accent voor het bosmeertje et voilá, zie hier het eindresultaat.


Ik lees graag hoe jullie over deze kaart denken.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig mooi kunstwerk! Prachtig gemaakt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUUUUUW Ankie die is niet schitterend maar een waar kunstwerk!!!!! Vind hem echt geweldig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is werkelijk waar PRACHTIG!!! Heb je super gemaakt, mag je zeker met recht een kunstwerkje noemen en trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie kaart!! het is inderdaad een kunstwerk! Super mooi gemaakt!n groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super super super!!!Wow wat een mooie techniek!!!

    Erg mooi hoor!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen