Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 20 september 2013

Kaartje zonder tekst

Hallo allemaal,

Gisteren is bij SU-per challenge weer de nieuwe uitdaging, een schets deze keer,  uitgekomen. En aangezien er op mijn werk gevraagd werd om weer eens wat neutrale kaartjes zonder tekst te maken, is dit één van die kaartjes. Ik heb gebruikt:
Cardstock Marina Mist
Cardstock Basic Black
Cardstock Pistachio Pudding
Een reepje designpapier van SU
Wat witte craft inkt voor de versiering van het zwarte cardstock
Een stempeltje uit de set Mosaic Madness gestempeld in Marina Mist
Nog een paar rode accentjes


3 opmerkingen:

  1. Hallo Ankie.

    Weer eens even tijd om op je blog te komen kijken.
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt de afgelopen tijd.
    Zelf ben ik niet zoveel meer in blogland.
    Niet omdat ik het niet leuk vind maar de tijd ontbreek.
    En dan moet je keuzes maken.
    Ik heb daarom gekozen om het wat rustiger te doen in blogland.

    Groetjes en een heel fijn weekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die stippellijntjes. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challengs! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen