Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 22 mei 2013

Met wie spreek ik ...?

Dat is het thema van Cards en Scrap Challenge deze week. Ik dacht eerst ... ik kan hier niets mee, dus ik doe deze week maar niet mee. Maar dan gaat het toch kriebelen en ben ik op internet op zoek gegaan naar een plaatje met een telefoon omdat ik dat zelf nergens heb hier. En toen vond ik dit schattige Diddle muisje dat met haar liefje aan de telefoon zit. En toen was het idee snel geboren. Dus gisteravond lekker zitten freubelen en zojuist, toen hier de zon begon door te breken (tja dames, zowaar er komt af en toe een zonnetje tevoorschijn; je zou toch bijna vergeten hoe dat zonnetje eruit ziet?) heb ik snel een foto gemaakt. En hier is mijn bijdrage. Vrij rustig omdat het ruitjesachtergrondje op zichzelf al druk genoeg is. Nog een randje papier aan beide zijde door de Martha Stewardpons gehaald en alle onderdelen bij elkaar gebracht. Nog wat hartjes die uit het plaatje lopen om het tot een geheel te maken. Het plaatje is ingekleurd met copics.


10 opmerkingen:

  1. ooo, die is leuk, was mijn reachtie, wat een leuk plaatje. weer goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk plaatje zeg! Het resultaat is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Ankie!! En die Didl muis is altijd erg leuk!!
    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk gedaan zeg! en diddle doet het altijd goed :)

    gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het cards & scrap challenge blog.
    groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig kaatje, leuk gedaan!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit Ankie!
    Diddle is echt een schatje.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en dat plaatje met muisje is ook zo schattig.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge van Cards & Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, Ankie.
    Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen