Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 10 april 2013

Receptkaartje

Goeiemorgen allemaal,

De weersvoorspellingen zijn allemaal dat de lente er nu echt aan zit te komen, dus ik heb meteen mijn kaartje voor de Cards en Scrap Challenge daarop aangepast qua kleuren en plaatje. De uitdaging deze keer is een recept: een kaartje met daarop 4 brads of knopen, 3 scrappapiertjes, 2 bloemen en 1 plaatje (mag ook stempelafdrukje zijn)

Dit heb ik ervan gemaakt:


1 afdrukje van een Penny Black stempel
2 bloemen
3 SU dp papiertjes
4 knoopjes

22 opmerkingen:

  1. Lief kaartje, heerlijk zo in het gras zitten,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met leuk papier en een heel lief stempeltje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable, sweet card and gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van zo'n kaartje krijg je echt zin in de lente.
    En zin om zelf aan de hobby te gaan.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Ankie en wat een lief stempeltje.

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje! Die stempel vind ik súper!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart en ik ben weg van de schattige stempel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ankie,
    Wat een bekende stempel is dit. Wel eentje van een tijdje terug. Ik heb hem ook gehad. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt en goed ingekleurd zeg!
    Je vorige kaartje vind ik ook echt goed gelukt en een toppertje. Maar ja, ik ben momenteel helemaal verslaafd aan de Stampin-Up producten. Vandaar misschien mijn voorkeur. Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Lida, dank je voor de complimentjes. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook wel een beetje SU verslaafd ben hoor. Maar ook het inkleuren met copics doe ik graag. Ik heb niet echt één vaste stijl hoewel ik momenteel ook meer SU kaartjes maak dan anderen. Deze keer wilde ik toch weer wat met mijn copics doen om het gevoel ermee te blijven houden. Groetjes, Ankie

      Verwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Ankie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een ècht lente-kaartje! Heel mooi gemaakt!
    Dankjewel voor het meedoen met C&S.

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi,lief en heerlijk lenteachtig kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een lief kaartje zo.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij CArds&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, Ankie.
    Gezellig dat je mee doet met de uitdaging van deze week bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en lief wat een leuke kaart!
    Gezellig dat je meedoet aan Cards &Sraps!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ankie, als het goed is gaat vandaag toch écht de zon schijnen :-)

    Je kaart is prachtig, het blijft een leuke stempel.

    Gezellig dat je meedoet met C@S

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Wat lief plaatje.
    Leuk dat je meedoet bij C&S.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Ankie. Het afdrukje wat je hebt gebruikt is super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen