Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 5 april 2013

Happy birthday cupcake

Hallo allemaal,

Ook vandaag een kaartje dat met twee uitdagingen mee doet. De eerste uitdaging is bij SU-per challenges die uitdaging kwam ik het eerste tegen en wilde daar in elk geval iets mee. De tweede waar ik mee mee wil doen is de Deconstructed Sketch no. 95. Daar zag ik een hele leuke schets en daar wil ik dit kaartje dan maar meteen bij laten aansluiten.
De cupcake heb ik gekleurd met de markers van SU en daarna gestempeld, mocht je je afvragen hoe ik die in verschillende kleurtjes heb gekregen. Ook bij dit kaartje heb de hoeken aan de rechterzijde van de kaart afgerond omdat ik dat heel sjiek vind.





7 opmerkingen:

  1. schitterende kaart mooi kleuren heb je gebruikt de details zijn ook helemaal geweldig
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, mooi papier en leuke details heb je gebruikt.

    Alvast een heel fijn weekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blauw! Leuke sketch. Een gave kaart!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal met je eens wat betreft die afgeronde hoeken. Die zwarte circels doen het ook goed op de layout. Top kaart. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Inderdaad mooie schets, maar met supermooie uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaartje. Heel erg leuk om in de bus te krijgen met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen