Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 12 april 2013

Een romantisch kaartje voor een stel dat X-jaar getrouwd is

Hoi allemaal,

Vandaag een romantisch kaartje. Het is om mijn voorraad aan te vullen met kaartjes die ik kan sturen als iemand zoveel jaar getrouwd is. Ik heb vorige week de laatste verstuurd dus werd het hoog tijd om de voorraad een beetje aan te vullen.
Het papier met de Eifeltoren is van Lost and Found en had ik nog liggen. Heel mooi papier dat niet veel extra's nodig heeft. Een reepje wat ik overhield (het papier is aan beide zijde bruikbaar) heb ik omgedraaid en half achter het plaatje geplakt nadat ik er een klein stukje bruin kant op had geplakt. Het afdrukje is van een SU stempel uit een oudere serie en mocht ik lenen van mijn vriendin Maaike. Met een stans een ovaal gestanst en met een ovale scallop een ovaal gestanst dat niet iets groter is dan de gewone ovaal. Met een perlenpen heb ik wat parels gemaakt op de rand van de scallop en ook links bovenaan in de hoek. Nog een tekstje van Joycraft erbij, en klaar was Ankie.


7 opmerkingen: