Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 6 maart 2013

Niet verspillen

Hoi allemaal,

Hierbij mijn bijdrage voor Elke Kaart een Feestje. De bedoeling is dat je de schets volgt en als optie hebben ze het thema shoppen.
Nu zullen jullie het niet geloven, maar ik ben niet zo van het shoppen. Ik vind dat zonde/verspilling van mijn tijd en geld. Ik heb het thema dus niet (helemaal) aangehouden.
De schets heb ik een kwartslag gedraaid omdat ik dit leuker vond uitkomen. Het afdrukje is van Mo Manning en het tekststempeltje is van Joy craft en spreekt voor zich. Je geld verspillen is één ding, maar je liefde moet je natuurlijk NOOIT verspillen.


11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart,grappig stempeltje heb je gebruikt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Ankie en inderdaad liefde moeten we nooit verspillen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is écht een schatje hè, die stempel van Mo Manning! Je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt Ankie!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Mooie kleuren en de sketch mooi verwerkt.
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuk hoe je de sketch hebt verwerkt.

    Gezellig dat je meedoet deze week aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart naar aanleiding van de schets Ankie! Super gedaan...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winterse kaart Ankie...buiten zijn de temperaturen nog altijd wnters...helaas!! Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen