Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 19 januari 2013

Tweede kaartje van vandaag - de DP2 Challenge

Ik zag bij het DP2 Challenge blog de uitdaging voorbij komen van: Embossing uiteraard in combinatie met een Mo Manning plaatje.
Nu heb ik laatst hier een uitdaging gewonnen en mocht ik voor $ 5,-- digi's uitzoeken. Daarbij heb ik in elk geval onderstaand plaatje gekregen. Dat vind ik al heel lang erg leuk dus was de keuze snel bepaald.

Het is een babymeisje en hoewel ik in eerste instantie dacht aan en doopkaart die ik helemaal wit wilde houden (behalve uiteraard huiden haartjes), heb ik toch gekozen voor een geboortekaartje voor een meisje en een heel klein beetje kleur toegevoegd. De achtergrond is geëmbost met allemaal hartjes, de scallopcirkels zijn nestabilities die ik na het stansen heb gedistresst met SU inkt genaamd Saharasand. Een roze lintje, een paar roze accentjes in de jurk en een tekst gestempeld met SU ink genaamd Melon mambo, een embellishment in de vorm van een kinderwagen en twee rhinestone hartjes en het kaartje was klaar. Hij staat hier nog op mijn bureau naast mijn computer en mijn oog wordt er steeds weer naar toe getrokken. Vind hem zelf zo schattig geworden. Ben ook wel benieuwd naar jullie reacties, dus ik zal met plezier steeds kijken of er al gereageerd is door iemand :-)


8 opmerkingen:

  1. Wat is die superschattig Ankie, helemaal super vind ik hem geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ankie wat een lief afdrukje!!!!geweldige kaart kan goed begrijpen dat je ogen steeds naar het kaartje gaan.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een leuke kaart heb je gemaakt. super! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en lief babykaartje Ankie.
    Hele maal mijn stijl zo in het wit.

    Fijn weekend,
    greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje zeg!! Ben er echt helemaal weg van!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen dat je steeds naar dit kaartje kijkt Ankie, het is een schatje!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!!
    Very pretty. I love this image it is so much fun to color. Love the charm just fab. Thanks so much for joining Mo Digital Stamps.

    Hugz
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How positively gorgeous!! I just love, love, LOVE this card! The white-on-white with all of the embossing is perfection!! Thank you so much for joining us for this week's "Emboss It" Challenge at Mo's. Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen