Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 24 januari 2013

DWYT nr 174 en een kaartje voor mijn jarige oudste zoon

Vandaag is het weer DWYT dag. Aan de hand van de schets maakte ik dit kaartje:


Een mannenkaartje dus. En in mijn favoriete kleurencombinatie voor mannenkaartjes: lekker stoer, bruin en blauw. De auto is een stans die ik voordat ik het papier uit de mal haalde nog even heb bewerkt met een sponsje met bruine inkt (close to cocoa van Stampin'up) Wil jij ook eens meedoen met onze uitdaging: bekijk dan hier de schets en maak er ook iets leuks van.

Verder maakte ik ook nog een kaartje voor mijn oudste zoon die vandaag jarig is en zijn 32ste verjaardag viert. Als het goed is heeft hij de kaart inmiddels binnen en kan ik hem met een gerust hart op de blog zetten. De tekst komt van een liedje dat we op een vinyl single hadden toen hij nog echt klein was en dat we draaiden op zijn verjaardag. Dit liedje speelde ineens door mijn hoofd toen ik deze muziek makende jongeman van Mo Manning had gestempeld en dus heb ik deze tekst met de computer gemaakt en geprint en op de kaart verwerkt. Ik voelde echt de onbedwingbare drang om hem hier vandaag weer eens mee te confronteren. Martijn: als je dit leest, ook via deze weg van harte gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van en zondag komen we je helpen de taart op te eten hoor  :-)


4 opmerkingen:

  1. Proficiat me je zoon zijn verjaardag.Een mooi kaart heb je voor hem gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Ankie,
    Van harte gefeliciteerd met je zoon en een fijne dag.
    Je kaarten zijn heel mooi, ik moet toch ook maar weer eens een mannenkaart gaan maken, want dat doe ik bijna nooit.
    Dus wie weet...zie je er over een poosje één op mijn blog.

    Fijne dag,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon, wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt, je mannenkaart is inderdaad heel stoer in deze kleuren, mooi gedaan!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon Ankie en wat zijn je beide kaarten super geworden. Ik vind ze weer heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen