Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 7 november 2012

Herfst

Hoi allemaal,

Hier is dan weer mijn eerste kaartje dat ik maakte na mijn operatie. Ik heb er anderhalve dag over gedaan want het is nog veel te belastend voor mijn schouder, maar ik word helemaal dol van het niets doen en dan in het bijzonder van het niet kunnen freubelen. Ik heb dit kaartje kunnen maken met de dingetjes en afdrukjes die nog op mijn bureau lagen, want ik kan nog helemaal niets pakken dat boven schouderhoogte op de planken ligt.
Nu is er bij Elke kaart een feestje een schets en optioneel thema van de herfst. Nu had ik mijn nieuwe stempelset van SU nog op mijn bureau liggen omdat ik er nog niet toe gekomen was om die spulletjes een plekje te geven. Het afdrukje lag al gekleurd en al te wachten op een speciale gelegenheid en ik vond dit wel prima passen in het herfst (winderig en stormachtig) passen.
Omdat ook het snijwerk me toch wel de nodige zweetdruppeltjes heeft gekost vanwege de pijn in mijn schouder ben ik dubbelblij met dit kaartje en ik hoop dat het ook jullie waardering kan wegdragen.


O ja, de tekst heb ik op internet gevonden door via Google de term herfstspreuken in te tikken, en ik vond het in dit geval een toepasselijke tekst bij die weggeblazen kat :-)

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje!!!! Die tekst vind ik ook heel mooi, zo toepasselijk (af en toe dan...die regen mag van mij wegblijven... maar de kleuren zijn altijd prachtig in de herfst!!).
    Veel succes en sterkte met het herstel van je schouder!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart erg mooi geworden. Leuke stempel heb je ook gebruikt. De tekst is idd. erg toepasselijk en ook erg leuk.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie petje af met zoveel pijn en dan toch deze mooie kaart maken!!!!!hele leuke tekst erbij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petje af Ankie dat je toch door de pijn heen gebeten hebt en zo een superkaartje hebt weten te maken, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wart een mooie kaart Akie. Kwam via via op je blog terecht en ben gelijk je volger geworden.Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.Kwam via EKEF op je blog.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief kaartje heb je daar gemaakt.
    lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtig kaartje geworden, al moest ik wel even zoeken naar de schets.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. e kaartje is mooi,ook ik heb even gezocht naar de schets..komt door al dat moois.beterschap met je schouder.
    leuk dat je meedoet,
    Gr Anja DT-EKEF

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke herfstkaart!
    Bedankt voor het meedoen met EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen