Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 27 november 2012

Een kerstkaartje bij Ekef

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag is bij Elke kaart een feestje de nieuwe uitdaging van start gegaan met als opdracht: maak een kerstkaartje in NIET TRADITIONELE kerstkleuren. Tjonge, dacht ik toen ik dit zag. Wat een mazzel heb ik deze keer. Ik heb nl. nog wat kaartjes klaar liggen  (ik maakte dit kaartje op een DT vriendinnenavond bij Maaike) die nog niet geplaatst zijn, waaronder een kerstkaart in niet tradionele kerstkleuren, gemaakt met het prachtige Jillybean Soup papier. Dus heb ik een makkie deze keer en kan dit kaartje ook snel geplaatst worden.
De uitdaging van vorige week was me nog wat te groot dus toen had ik niet meegedaan, hoe jammer ik dit ook vond. Dus extra gaaf dat ik nu zelfs misschien wel de eerste ben die haar kaartje kan plaatsen.


8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ankie, wat een gaaf kaartje hè? Ik vind ze nog steeds helemaal leuk!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja je bent de eerste, met een hele leuke kaart!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Ankie en inderdaad dat komt dan goed uit als je al wat kaarten klaar had liggen. Hij ziet er top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kaart Ankie! Een heel mooi design en mooie frisse kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen