Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 14 augustus 2012

Theedoos gepimpt

Twee weken terug kocht ik bij de Action een heel gaaf theedoosje. Het is van zichzelf al wit en de letters die erop staan waren ook wit. Met een paar copic markers heb ik die een kleur gegeven die past bij het papier dat ik gebruikte om het doosje te pimpen. Nog wat bloemen erop en klaar is Ankie. Zelfs mijn dochter vond hem erg leuk en die is over het algemeen erg kritisch. Daar waar het knopje op de voorzijde van het doosje zit, trek je een laatje open en kantelt het naar voren. Binnenin zitten dan 5 vakjes waar je je theesmaakjes in kunt zetten. Het papier dat ik gebruikt heb is van MME en heb ik via Scrapmydream aangeschaft. De bloemetjes had ik nog in mijn voorraad zitten. De scallops heb ik geponst met een pons van SU. Gisteren heb ik dit al geplaatst op het blog van Scrapmydream, maar nu ook even op mijn eigen blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten