Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 22 augustus 2012

je bent oli-FANTASTISCH

Goeiemorgen allemaal,

Wat een heerlijk weer vanochtend. Een lekker zonnetje, af en toe een stapelwolkje en een voor mij heel aangename temperatuur. Tijd om te knutselen dus. Joël ligt heerlijk te slapen en ik kan dus mooi even mijn bijdrage voor Ekef plaatsen. Het thema deze week is: je bent oli-FANTASTISCH of je ben OLIfantastisch. Ik heb dus voor de eerste variant gekozen.
Nu heb ik zelf een schattig stempeltje van LOTV maar juist afgelopen zondag vroeg mijn vriendin Maaike  (hier kun je zien hoe een leuk kaartje ze ermee maakte) of ze hem mocht lenen. Toen wist ik nog niet van het thema af voor Ekef dus zat ik nu zonder :-). Maar niet getreurd, want lang leve het internet. Met wat zoeken bij kleurplaten kwam ik dit schattige plaatje tegen en heb daarmee mijn eigen digi gecreëerd.
Omdat het plaatje al zo leuk is en het achtergrondpapier lekker fleurig heb ik er eigenlijk alleen maar drie kleine hartjes bijgeplakt. En als je goed kijkt zie je dat ik het water van glitters heb voorzien om het te laten glinsteren.


En zeg nu zelf: daar wordt je toch blij van?

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke olifanten kaart, lekker vrolijk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Ankie.
    Helemaal TOP!
    Lieve groetjes en nogmaals dank voor de tip.


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach...............wat een lieverd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart heb je gemaakt.
    De olifant is zo schattig.
    Bedankt om mee te doen met de challenge
    van EKEF.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier word je inderdaad vrolijk van! Een heel lief en schattige kaart!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En daar heb je alweer zo een schitterende olifant, hij is super geworden Ankie, ik wil morgenavond de uitdaging aangaan om een olifant in te kleuren pfff. Hij is super geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje en vooral je afdrukje is echt een schatje.

    Gezellig dat je meedoet aan de olifantastische uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje, Ankie, en dat plaatje is zóó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry Ankie, zal hem morgen gelijk voor je meenemen! Maar dit kaartje is ook fantastisch geworden hoor!
    M'n collega was overigens erg blij met het kaartje wat ik voor haar maakte met jouw stempel.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke kaart met deze leuke olifant Ankie.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke oli kaart.leuk dat je meedoet.
    gr anja EKEF

    BeantwoordenVerwijderen