Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 16 augustus 2012

Friends

Het thema bij de DP2 uitdaging van deze week is "Friends". Ik vond het matrozenmannetje met de teddybeer een mooi plaatje voor mijn bijdrage van deze keer. Ik heb veel gezellige, zomerse kleurtjes gebruikt omdat ik dat wel bij het zomerse weer van deze week vind passen.


Het dp heet Dear Lizzy + American crafts. Het label is van Papermania, de knoopjes zijn uit mijn knopendoos en de schelpjes heb ik geknipt uit een papierblokje van de Boekenvoordeel.

Ik heb de volgende copic kleurnummers gebruikt:
Gezichtje: R02, E51, E00
Huid: E51, E00
Haar: E59, E15, E08, YR15
Beertje: E44, E43, E42
Kraagje: BG01, G000, R27, R17
Bloesje: G000
Broekje: R27, R24, R17
Sokjes: R27, R17, G000
Schoentjes: E59, E57, E70
Zand: E43, E42, E41
Achtergrond/lucht: BG11, BG10

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Ankie, ik vind hem echt prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely job Ankie! Love papers and colours you have used for this sweet Mo's image!

    Thanks for joining us for our friends challenge this week at Mo's. Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond natuurlijk dit jongentje van de vorige kaart al zo vreselijk leuk!! En deze kaart is natuurlijk weer helemaal super!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ankie!! Oh oh oh...I love this card!! I soooooo need to get this image...he is absolutely precious!! And your coloring is gorgeous! I love the colors and papers you used too! I'm so happy that you've joined us again this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is so adorable and gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very sweet card, beautifully colored, Thanks for playing the Mo's Challenge this week. Hugs, Cathy

    BeantwoordenVerwijderen