Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 21 augustus 2012

Eén kaartje, twee uitdagingen

Hoi allemaal,

Vandaag een tweede bijdrage. Dit kaartje is een bijdrage voor Dutch Magnolia Lovers èn voor Scr@p-Cards Challenge blog.

Bij de DML ging het om een bingokaart en ik heb gekozen voor de combinatie: roze, bling-bling en lint en/of kant.
Voor het Scr@p-Cards Challenge blog moest je twee stansen gebruiken.

Deze beide uitdagingen met elkaar gecombineerd en alvast maar een kerstkaartje gemaakt. Als ik nu maar regelmatig tussendoor ook een kerstkaartje fabriek dan moet ik er toch met de kerst zeker wel genoeg hebben....


De copic nummers die heb gebruikt zijn:
Gezichtje: R02, E51, E00
Haar: E57, E23, YR24, Y23, E51
Bontrandje: C1, C00
Jasje en mutsje: R56, R85, R83
Sokjes: R85, RV00
Schoenen: R59, R56, R85
Wantjes: R85, R83, R81
Lantaarn: C5, C3, C1

6 opmerkingen:

  1. Super gedaan Ankie!!

    Bij de gedachte aan kerst krijg ik het alweer wat koeler!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Ankie wat is dit een schatje geworden, ik vind het een geweldig kaartje met superkleurtjes. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie , erg mooie kerstkaart ! Je hebt de bingo er goed in verwerkt. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjongejonge zeg, wat loop ik achter met bekijken en reageren. Dit is ook al zo'n leuk kaartje!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ankie, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap cards challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen