Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 20 augustus 2012

Een kaart met een mooie foto

Een kaartje met een detail van een boeket bloemen dat ik een paar weken geleden kocht bij Sharon (van Sharon's Shabby Creations), want behalve dat zij hele mooie dingen maakt en een schitterend blog heeft, staat zij al sinds ik mij kan herinneren met haar vader en zussen met een bloemenkraam hier bij mij op het winkelcentrum. Als ik vanaf mijn balkon naar beneden kijk, kijk ik altijd zo bij hen op de kraam. Een heel gezellig gezicht, heel vrolijk. Maar goed, een week of 3 geleden, vlak voor mijn vakantie kocht ik daar hele mooie lila rozen en heb die gemengd met een aantal andere roze bloemen. En dat boeketje vond ik zo mooi toen het klaar was dat ik er een aantal foto's van heb gemaakt, met de gedachte die ooit eens op een kaartje te verwerken. En de afgelopen dagen toen ik nog vrij was heb ik daarmee een aantal kaartjes gemaakt. En het kaartje van vandaag is er dus één van.
Deze heeft de tekst: 'zomaar een kaartje' meegekregen. Het kaartje is inmiddels op de bus gegaan naar de moeder van onze vriendin Hélène die helaas in een ziekenhuis werd opgenomen. Ook vanaf hier wens ik haar van harte beterschap en sterkte.


7 opmerkingen:

  1. Het is een mooi kaartje geworden!
    Leuk gedaan met de bloemen.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ankie, wat een verassing zeg!! Super geweldig vind ik het!! En wat een leuk idee!! Ik maak ook vaak foto's van de bloemen van mijn vaders shoppie. Maar die zelfde rozen heb ik ook vastgelegd op de foto hahaha dat is leuk 2 zielen 1 gedachten. Een heel mooi kaartje mijn complimenten Ankie!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een mooie bouquet bloemen en je hebt er mooie fotos van gemaakt en wat een goed idee om ze in een kaart te verwerken! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ankie,

    Mijn moeder heeft de kaart ontvangen, en ze was er enorm blij mee. Ze vond het ook bijzonder omdat je haar niet kent, maar wel een kaartje stuurt. Dank je wel Ankie!! En de kaart is in het echt nog veel mooier.

    Liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje is het geworden Ankie, en wat lief dat je dat voor de moeder van Hélène hebt gemaakt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ankie, wat een fantastisch idee en wat een geweldig kaartje. Ook een super lief gebaar om iemand een kaartje te sturen, die je zelf niet eens kent! Heel attent van je, maar ja, zo ben jij hè?!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen