Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 24 augustus 2012

DP2 challenge: distress

Hoi allemaal,

De uitdaging van DP2 Mo Manning deze week ik is distress. Je kunt van alles gebruiken om te distressen als je maar wel een stempel van Mo Manning gebruikt.
Ik heb deze keer voor de fixerboy gekozen en er een nieuwe woningkaart van gemaakt. Het papier gescheurd, en voorzien van een distressrandje. Een knoop met daaraan een sleutelbosje en de tekst op de computer gemaakt in bijpassende kleur en vervolgens ook uitgescheurd en gedistresst. Hoop dat jullie hem leuk vinden.


De copic nummers die ik gebruikt heb zijn:

Gezichtje: R02, E51, E00
Haar: E59, YR24, E08
Pet: R39, 37, 35
Tshirt: YG17, YG13, YG11
Gereedschap: C3, C1, C00,T10, R39, R37, E44, E43
Gereedschapstasjes en riem: E57, E08, E15
Spijkerbroek: B37, B34, B32, W1, W1, W0
Schoenen: R39, R37.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem werkelijk schitterend Ankie, wat een topkaartje weer.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem niet leuk! Ik vind hem super gaaf ;-)
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Ankie,

    Je bent helemaal into het scheuren !!
    Echt een leuke techniek hoor!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief en schattige kaartje Ankie! Wat een schattige timmerman! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is wonderful! I love the torn distressed papers and the cute little keys dangling from the button. Thanks so much for joining us this week at Mo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Ankie leuke stempel ook die timmerman.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen