Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 13 augustus 2012

Cadeau envelop op bestelling

Hoi allemaal,

Vorige week vroeg mijn dochter of ik voor haar schoonzus en zwager een cadeau envelop wilde maken i.v.m. hun 12,5 jarig huwelijk. Natuurlijk wilde ik dat. Ze had wel een paar wensen: het moest kleurrijk en die mensen houden van dieren.
Na wat rond gestruind te hebben in mijn hobbykamer vond ik wat ik goed kon gebruiken en maakte dit 10x10 cm envelopje.


En het bijbehorende labeltje ziet er zo uit als je het uit het vlopje haalt:

Het afdrukje is van een stempeltje van Penny Black, de tekststempel is uit de serie van Nicole Verkooijen.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

6 opmerkingen:

  1. Nou Ankie je hebt jezelf overtroffen wat heb je dat fantastisch gedaan zeg!! Echt super!!
    Inderdaad erg kleurrijk!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi, vrolijke kaart! Leuk model en een schattige stempel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie, hartstikke leuk hoor! Jij bent zeker wel blij dat je computer het weer doet? Nou, wij ook hoor! Kunnen we weer van al je mooie maaksels genieten!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en heel leuk kaartje Ankie, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt aan al hun eisen voldaan Ankie, ik vind hem helemaal super geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig gemaakt Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen