Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 18 augustus 2012

25 jaar getrouwd

Morgen, 19 augustus zijn vrienden van ons 25 jaar getrouwd. Uiteraard ontvingen wij een kaartje met een uitnodiging voor een feest en dat kaartje zag er zo uit:


En wat is er dan leuker om een felicitatiekaartje in dezelfde stijl te maken en te sturen. Dus ... deze keer gebruik gemaakt van distressink, iets wat ik niet zo heel vaak doe omdat ik er altijd zo helemaal van onder kom te zitten :-). Maar zo af en toe is het wel leuk, zeker als je een wat zachtere achtergrondkleur wilt hebben. En dit is het eindresultaat. Als het goed is hebben ze dit inmiddels al op de mat gevonden dus kan ik het met een gerust hart laten zien.


Wel dezelfde stijl maar ook weer op mijn eigen manier vormgegeven.

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit een heel mooi kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Ankie! Daar zullen Jaco en Conny best blij mee zijn geweest!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen