Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 7 juli 2012

Twee meisjes

En dit is het kaartje voor de meisjes. Nu heb ik nog een setje voor meisjes gemaakt maar die plaats ik pas als de tweeling is geboren want anders zien ze het kaartje al op de blog voordat de babies geboren zijn. En dat zou jammer zijn. Het is in elk geval een heeeeeel ander kaartje dan die uit deze serie :-)


6 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een heel lief kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje Ankie, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sweet and elegant
    Kathleen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje :)
    een fijn weekend Ankie!
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lief kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ankie 54 volgers!! je bent goed in trek!!!
    natuurlijk weer een snoezig kaartje zeg!! Trouwens hoe was het bij scrap4fun?

    Groetjes sharrie

    BeantwoordenVerwijderen