Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 3 juli 2012

EKEF 122 - shoes are a girls best friends

De uitdaging van Ekef deze week is een schets met als optioneel thema: schoenen. En hoewel ik zelf niet zoveel heb met schoenen weet ik dat heel veel dames dat wel hebben. Dus voor al die dames: een kaartje met schoenen. Deze keer geen stempel gebruikt, alleen het mooie papier van MME - Abbeyroad. De die-cuts zijn ook daarvan dus ik hoefde eigenlijk alleen maar te stapelen en te plakken. Dit papier is overigens een al wat oudere lijn maar mocht je het erg leuk vinden: bij Scrapmydream hebben ze nog een beetje van, maar OP=OP.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje,mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ankie, dat is wel een erg leuk kaartje geworden!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Ankie je gaat als een raket!!
    Ik vind dit kaartje weer erg leuk!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je snel met de uitdaging! Je kaart is super leuk geworden. Ik heb dit pakket ook bij Maaike meegenomen, erg leuk om mee te werken.

    Gezellig dat je meedoet bij EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige leuke kaart en een prachtige schoen erop maken het kaartje helemaal compleet

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige leuke kaart en hele mooie details, Ankie.
    Bedankt dat je meedoet met de EKEF uitdaging.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen