Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 22 juni 2012

Vrijdag, dus tijd voor de Scrapmydream bijdrage

Vandaag een kado-envelopje dat ik voor vaderdag maakte voor mijn schoonvader. We wilden hem geld geven omdat hij al zoveel dingen heeft, dat we ook niet meer weten wat hij nodig zou kunnen hebben. Dus vandaar die keuze. Maar het geven van geld is altijd zo gemakkelijk in mijn beleving, dus ik heb er een mooi envelopje met label voor gemaakt als verpakking. En hij vond het erg mooi. Het papier dat ik gebruikt hebt is van MME - Lost and Found. Het komt uit een al wat oudere serie maar is nog prima te gebruiken. En dit is dan het resultaat:


Alle randen heb ik gedistresst met een nearly chocolat ink van SU. Ik had nog wat roosjes die hier perfect bij passen, en om het geheel af te maken heb ik er nog drie kleine hartjes bij geplakt. Het label is zoals je kunt zien voorzien van een stukje bakerstwine en daarachter heb ik het geld gestopt. Het envelopje is trouwens 10 x 10 cm geworden en het idee heb ik van de workshop van Hélène bij Scrapmydream een tijdje terug. Alleen toen was het een kaart en ik heb hier dus nu deze draai aan gegeven.

En zo ziet het labeltje eruit als je het uit de envelop haalt:


3 opmerkingen:

  1. Hallo Ankie
    Mooie enveloppe en tag heb je voor je schoonvader gemaakt.is heel mooi om het geld zo te geven de enveloppe op zich is al een cadeau.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig heb je dit gemaakt Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super super super kan niet anders zeggen!!!

    Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen