Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 27 juni 2012

EKEF kleurenuitdaging

Oh dames, EKEF heeft dit keer een kleurenuitdaging .... het zijn kleuren die je zelf nooit bij elkaar zou zoeken, althans ik niet. Maar, al heeft het me wat hoofdbrekens gekost gisteravond en vanochtend: het is me gelukt en dit is het resultaat geworden. Ik koos voor de kleurencombi: turkoois/appeltjesgroen/paars.


Het dp is uit een blokje dat ooit in het verleden eens bij de Wibra heb gekocht. Het groene cirkeltje op de achtergrond had ik ooit voor een andere kaart gestanst maar nooit gebruikt omdat het uiteindelijk toch niet paste op de kaart die ik toen maakte. De harten zijn gestanst uit cardstock. De vlinder is van Joy craft en is gestanst uit een restantje MME papier uit de serie Abbeyroad.
Het ticketlabeltje is van Marianne design heb ik bewerkt met paarse inkt i.p.v bruin. Het plaatje is weer van Sureya.

Ik heb de volgende copics gebruikt:
Gezicht: E93, 51, 50
Huid: E51, 50
Haar: E59, YR24, YR15, E50, Y32, Y21
Jurk: BV17, BG05, 02, YG17, G14, YG13
Grondschaduw: BV17, 08, 04
Schaduw: B000

En nu maar hopen en duimen dat de dames van EKEF mijn kaartje ook kunnen waarderen.

10 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren combi, inderdaad wel gedurft maar ik vind het lekker zomers!!

    Groetjes sharrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje,leuk dit afdrukje,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schatje Ankie, heel mooi gemaakt!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie vrolijke kaart! Mooie kleuren combi en een lief afbeelding! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou resultaat mag er zijn,het is een erg mooi kaartje!
    Deze kleuren combinatie heb ik ook gekozen en moest er ook erg aan wennen!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een schitterende kaart gemaakt! Ja, sommige kleuren spreken mij ook minder aan, maar het is natuurlijk wel een uitdaging ;)
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk en gezellig kaartje...het mogen je kleurtjes dan wel niet zijn je hebt er wél iets moois mee gemaakt.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart mooie kleuren !
    Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleurencombinatie en een mooie kaart!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er, ondanks dat het je kleuren niet waren, iets heel moois van gemaakt hoor!!
    Leuk dat je meedoet bij Elke kaart een feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen