Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 25 mei 2012

Ga je mee uit rijden?

Vandaag een superleuk stempeltje gebruikt van LOTV. Nu wilde ik dit via de website bestellen maar omdat ik geen paypal heb lukt dat niet, maar was mijn vriendin Maaike - die wel zoiets heeft - zo lief om voor mij dit stempeltje te bestellen. En uiteraard heb ik daar meteen een kaartje mee gemaakt, en dat gebruik ik dan weer om mijn bijdrage voor het blog van Scrapmydream te benutten.
Dit is het kaartje geworden:

Het kleine beetje dp wat ik gebruikt heb is uit een oudere kerstcollectie van MME. Dit papier is dubbelzijdig en zo zie je maar dat je met die collectie ook gewone (lees niet-kerstkaartjes) kunt maken. Het gaat overigens om een compleet pakket/setje van dit papier en de bladen zijn 30x30cm.

Ik heb het afdrukje ingekleurd met de volgende copics:
Gezichtjes: E93, 51,00
Haar ventje: C9, 7, 5
Banden scooter: C9, 7, 5
Scooter: BG05, 02, 01, 11 G000
Trui ventje: YR24, 18, 16
Schoenen ventje: YR18, 16, R12
Broek ventje: G46, 43, 40
Trui meisje: R59, 56
Schoen meisje: R59
Sok meisje: R46, 43

6 opmerkingen:

  1. woww super mooi kaartje heb je gemaakt met deze schattige stempel
    liefsLia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super vrolijk kaartje Ankie, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief en erg vrolijk kaartje!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey ankie,

    echt een super kaart zeg!!!
    helemaal vrolijk en erg leuk vormgegeven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ankie, ik vind het een lekkere, frisse kaart! Echt zomers!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen