Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 2 mei 2012

EKEF 113

Vandaag een schets van EKEF gemaakt. Het onderliggende optionele thema was sport. Nu heb ik een hele gave stempelset van Papermania en is een clearstampsheet met alleen maar sporters. Heel leuk. Dus die heb ik gebruikt om dit kaartje te maken.


Gebruikte copics:
Cap: R39, 37, 35
Gezichtsbeschermer: C3
Huid: E53, 51
Shirt: R39, 35, B70
Honkballetje: E43, 42
Broek: C5, 3,
Slaghout: E15, YR24
Beenbeschermers: E49,43,42
Schoenen E49,57, R39, 37
Lucht: BG10
Schaduw: W2,1,0,00

9 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje Ankie, mooie kleuren en een super leuke stempel!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaart Ankie prachtige digi en mooi ingekleurd groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is mooi geworden! en wat een leuke stempel.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige sportieve en mannelijke kaart.
    Vooral de kleuren en het afdrukje vind ik geweldig.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, Ankie!
    Je sporter is geweldig bij dit thema, mooi gekleurd ook!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met een stoere uitstraling! Je stempel is prachtig!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Ankie, vlak jezelf niet uit! Je hebt een prachtige kaart gemaakt en hij is ook zo mooi strak afgewerkt zoals we van je gewend zijn. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Ankie, erg leuke stempel heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sportieve kaart heb je van de sketch gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen