Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 19 mei 2012

Clean but not totally simple

Vandaag een eenvoudig geboortekaartje voor een meisje. Alleen als je goed kijkt is het niet zo clean and simple als het lijkt.

Ik heb veel geëmbost en veel gestanst. Ikzelf vind het heel mooi om veel wit te gebruiken maar mijn dochter zei van de week al: mam het is echt jouw ding, maar ik zie toch liever kleur. Ach ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik heb voor de handjes stempelinkt van SU gebruikt en die kleur heet: Pixie Pink. Het handenstempeltjes is van Inkadinkado.

4 opmerkingen:

  1. oohh ankie wat een schitterende kaart, heel fijntjes alles zo in het wit, ik vind het altijd erg mooi wit op wit
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ankie, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh Ankie,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ankie, ik vind hem heel sjiek hoor!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen