Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 9 februari 2012

DWYT nr 124

Deze keer is het mijn beurt bij DWYT voor de schets. Ik heb geprobeerd om eens iets anders te maken dan standaard en dat is volgens mij wel aardig gelukt. Wie het leuk vindt om ook mee te doen: je kaartje kun je plaatsen op de blog van DWYT via de Mr. Linky.


En dit is mijn uitwerking van bovenstaande schets: een afdrukje van Paddington Bear, gekregen van een collega en tevens mede-kaartenmaakster. De beer is ingekleurd met copics. Een aantal opeenvolgende nestabilities voor achter het afdrukje, en wat restantjes papier die hier op mijn bureau lagen.

4 opmerkingen:

  1. Morning sweetie this is stunning love your colour choices huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is so cute, what a sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met een hele leuke sketch! De kaart in de vorige post vind ik ook super mooi en heel vrolijk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen